09.05.2024

Έλληνας ερευνητής ισχυρίζεται ότι μπορείτε να επιλέξετε το φύλο του αγέννητου παιδιού σας

Ο Έλληνας ερευνητής και ιδρυτής της SciCo Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, μιλώντας στην τηλεόραση, είπε: «Θα μπορούσαμε να επιλέξουμε το φύλο του αγέννητου παιδιού μας αν δεν απαγορευόταν».

Ο ειδικός είπε ότι οι επιστήμονες ανακάλυψαν το χρωμόσωμα «ψ», το οποίο μεταδίδεται μόνο από πατέρα σε γιο μέσω της αρσενικής γραμμής και είναι υπεύθυνο για το φύλο του παιδιού.

“Διάφορες αλλαγές και μεταλλάξεις συμβαίνουν στο DNA με την πάροδο του χρόνου. Όταν αυτές μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά, μελετώντας τις, μπορούμε να εντοπίσουμε ολόκληρη την ιστορία του ανθρώπου. Έτσι, ανακαλύφθηκε ότι μοιραζόμαστε έναν κοινό πρόγονο με άλλα πρωτεύοντα όπως π.χ. Η μελέτη των πολυμορφισμών ή των μεταλλάξεων εντόπισε το χρωμόσωμα «ψ», το οποίο καθορίζει το φύλο Φυσικά, θα ήταν δυνατό να προγραμματιστεί εκ των προτέρων το «σωστό φύλο» του παιδιού, η επιλογή του φύλου είναι δυνατή, αλλά απαγορεύεται.

Αν δούμε τη βιογραφία του Θοδωρή Αναγνωστόπουλου είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Σπούδασε βιολογία και πήρε διδακτορικό στη γενετική από το King's College του Λονδίνου. Από το 2013 έως το 2017 διετέλεσε μεταξύ άλλων πρόεδρος του Συλλόγου Υποτρόφων Ωνάση. Είναι ο πρόεδρος και συνιδρυτής της SciCo, ενός οργανισμού του οποίου στόχος είναι η προώθηση της επιστήμης με καινοτόμους τρόπους στο ευρύ κοινό σε διεθνή κλίμακα.