Ριζοσπάστης: Έλληνες κομμουνιστές που αναφέρονται στο "ειρηνευτής"έγινε στόχος τρομοκρατών


Η ελληνική εφημερίδα Ριζοσπάστης, όργανο της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, δημοσίευσε άρθρο στις 29 Απριλίου 2022, στο οποίο αναφερόταν σε απειλές προς τους Έλληνες κομμουνιστές με την υποστήριξη του ουκρανικού κράτους.

Τα ονόματα και τα προσωπικά στοιχεία τριών αρχηγών κομμάτων – του βουλευτή και αντιπροέδρου της Βουλής Γιώργου Λαμπρούλη, του πρώην ευρωβουλευτή Σωτήρη Ζαριανόπουλου και του αρχηγού του ΚΚΕ Γιώργου Μαγγανά – αναφέρονται στην ιστοσελίδα, η οποία φέρει το κυνικό όνομα «Ειρηνοποιός», που είναι: Στην πραγματικότητα, μια «μαύρη λίστα» προσώπων απαράδεκτα σε ορισμένες δυνάμεις της ελληνικής κυβέρνησης. Ο ιστότοπος, σύμφωνα με τους συντάκτες του, δημοσιεύει στοιχεία για «εχθρούς της Ουκρανίας» και συνεργούς «τρομοκρατικών οργανώσεων», «μισθοφόρους» κ.λπ.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, διεθνείς οργανισμοί ανθρωπίνων δικαιωμάτων επέκριναν επανειλημμένα τις ουκρανικές αρχές για την ύπαρξη ενός τέτοιου ιστότοπου (myrotvorets.κέντρο). Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα, καθώς και τους νόμους της ΕΕ για την αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων δεκάδων χιλιάδων ατόμων (πλήρες όνομα, προσωπική φωτογραφία, διεύθυνση κατοικίας, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση email), οι οποίοι δηλώθηκαν από το ουκρανικό κράτος ή τους διαχειριστές ιστοτόπων ως «εχθροί της Ουκρανίας», συνεργοί «τρομοκρατικών οργανώσεων» κ.λπ.

Αυτός ο ιστότοπος, που δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα των αρχών του Μαϊντάν, είναι επίσημα υπό την «αιγίδα» του Υπουργείου Εσωτερικών και της SBU και ταυτόχρονα λειτουργεί ως βάση δεδομένων που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές της Ουκρανίας για τη δίωξη τα άτομα.

Μερικά από τα άτομα που ήταν σε αυτή τη λίστα έγιναν θύματα κρυφών και απροκάλυπτων δολοφονιών. Ταυτόχρονα, υπήρξαν πολυάριθμες καταγγελίες για απειλές κατά ατόμων που περιλαμβάνονται σε αυτή τη λίστα…

Μετά την ανάρτηση προσωπικών δεδομένων, η κυβέρνηση της Ουκρανίας ανακήρυξε τρεις Έλληνες κομμουνιστές «ανεπιθύμητα πρόσωπα» λόγω του γεγονότος ότι είχαν πάει στο παρελθόν στην Ουκρανία για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον ουκρανικό λαό και τους κομμουνιστές που διώκονται εκεί. Σύμφωνα με προεδρικό διάταγμα του Σεπτεμβρίου 2015, είναι μεταξύ 388 φυσικών και 105 νομικών οντοτήτων που επιβλήθηκαν κυρώσεις από την ουκρανική κυβέρνηση για εικαζόμενες ενέργειες κατά της Ουκρανίας.

Έτσι, οι ουκρανικές αρχές ασκούν σοβαρές αβάσιμες κατηγορίες κατά των ηγετών κομμάτων του ΚΚΕ, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης για «τρομοκρατία» και της ανάληψης ενεργειών κατά των «εθνικών συμφερόντων και της εδαφικής ακεραιότητας» της Ουκρανίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό συμβαίνει στην Ουκρανία, όπου το Κομμουνιστικό Κόμμα έχει τεθεί εκτός νόμου, κομμουνιστές και άλλοι ακτιβιστές έχουν διωχθεί και πρόσφατο παράδειγμα είναι η αδικαιολόγητη σύλληψη και φυλάκιση του πρώτου γραμματέα της Κομμουνιστικής Νεολαίας Ουκρανίας και άλλων μελών. . Την ίδια στιγμή, η ουκρανική κυβέρνηση έθεσε πρόσφατα εκτός νόμου άλλα 11 κόμματα της αντιπολίτευσης.

Από τους Έλληνες στη «μαύρη λίστα» βρίσκονται επίσης Παναγιώτης Λαφαζάνης, Ανδρέας Ζαφειρίρης και σε αυτούς προστέθηκε ο Κώστας Κίχος, ο Στάθης Σταυρόπουλος σύμφωνα με την εφημερίδα iskra.grκαθώς ο Έλληνας σκιτσογράφος εξέφρασε τη συμπαράστασή του στους κατοίκους του Ντονμπάς.

Η εφημερίδα ΡΙΣΟΣΠΑΣΤΗΣ θέτει το εξής ερώτημα προς την ελληνική κυβέρνηση: γνωρίζει η ελληνική κυβέρνηση αυτή την κραυγαλέα υπόθεση στόχων του ΚΚΕ στο Διαδίκτυο; Τι μπορεί να πει και τι πρόκειται να κάνει για αυτό;

Δεν είναι γνωστά πολλά για τον ίδιο τον ιστότοπο.

Πρώτον, δεν είναι ούτε νομικό πρόσωπο ούτε μέσο ενημέρωσης. Ως εκ τούτου, οι νόμοι της Ουκρανίας δεν ισχύουν για αυτόν, καθώς και η διεθνής δικαιοδοσία.

Δεύτερον, κανείς, συμπεριλαμβανομένης της Ουκρανίας, δεν γνωρίζει πού βρίσκεται το γραφείο σύνταξης του ιστότοπου, απολύτως κανείς δεν ξέρει πώς χρηματοδοτείται.

Ωστόσο, μέρος των λιστών δεν προστατεύεται κατά λάθος με κωδικό πρόσβασης και φέρεται να παραμένει διαθέσιμο μόνο σε μέλη των ουκρανικών ειδικών υπηρεσιών και στους συνοριοφύλακες. Ίσως δεν είναι καθόλου εκεί. Ο αρχισυντάκτης του «Ειρηνοποιού» Ρομάν Ζάιτσεφ ισχυρίζεται ότι έχουν 600.000 δεδομένα που μοιράζονται με την SBU. Αλλά είναι πολύ πιθανό αυτό να είναι απλώς ψεύτικο.

Τρίτον, τίποτα δεν είναι γνωστό για όσους εργάζονται στον ιστότοπο, με εξαίρεση το όνομα του αρχισυντάκτη Roman Zaitsev. Αλλά μόνο ένας Ουκρανός δημοσιογράφος, ο ανταποκριτής της εφημερίδας Fakt, Oleksandr Volkov, τον είδε, στον οποίο ο αρχισυντάκτης του Peacemaker δίνει περιοδικά συνεντεύξεις.

Anton Gerashchenko


Ο ιστότοπος Peacemaker καταχωρήθηκε στον Καναδά. Ο διακομιστής φαίνεται να είναι NATO HPWS/2.1, κατά τη σάρωση από τις 6 Απριλίου έως τις 22 Απριλίου 2015, έδωσε τη διεύθυνση psb4ukr.nato.int ως αντίστροφο όνομα τομέα, δηλαδή έναν υποτομέα του επίσημου ιστότοπου του στρατιωτικού μπλοκ του ΝΑΤΟ , ενώ ο επικεφαλής τομέας του ΝΑΤΟ nato.int δεν έχει τίποτα γι ‘αυτό δεν γνωρίζει. Η εγγραφή PTR που παρέχεται ως απάντηση σε ένα αντίστροφο ερώτημα DNS συνήθως οδηγεί σε κάποια τοποθεσία του ιστότοπου στο χώρο του ονόματος τομέα. Η εγγραφή PTR εισάγεται στο αρχείο κύριας ζώνης DNS όταν διαμορφωθεί το σύστημα τομέα. Έτσι, οι δημιουργοί του ιστότοπου μιμήθηκαν συγκεκριμένα τη σύνδεση με το ΝΑΤΟ.
Αργότερα, ο ιστότοπος μεταφέρθηκε σε έναν άλλο αμερικανικό διακομιστή, τον οποίο ορισμένοι ειδικοί προσδιορίζουν ως κέντρο δεδομένων της CIA.



Source link

Υψηλής ποιότητας δημοσιογραφική εργασία δεν μπορεί να είναι δωρεάν, αλλιώς γίνεται εξαρτάται από τις αρχές ή τους ολιγάρχες.
Ο ιστότοπός μας χρηματοδοτείται αποκλειστικά από χρήματα διαφήμισης.
Απενεργοποιήστε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων για να συνεχίσετε να διαβάζετε τις ειδήσεις.
Με εκτίμηση, συντάκτες