Αποκλείστηκε το Google.News στη Ρωσία

Η Roskomnadzor έχει περιορίσει την πρόσβαση στην υπηρεσία News.Google (Ειδήσεις Google) στην επικράτεια της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ο λόγος είναι «ψευδές για μια ειδική επιχείρηση στην Ουκρανία».

Η έκδοση “Τρέχουσα ώρα”, επικεντρωμένη στο ρωσόφωνο κοινό στη Ρωσία, αναφέρει το πρακτορείο:

“Με βάση το αίτημα της Ρωσικής Γενικής Εισαγγελίας, η Roskomnadzor περιόρισε την πρόσβαση στην υπηρεσία Διαδικτύου News.Google στη χώρα. Η αμερικανική διαδικτυακή πηγή ειδήσεων παρείχε πρόσβαση σε πολυάριθμες δημοσιεύσεις και υλικό που περιείχαν “ανακριβείς κοινωνικά σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πορεία ενός ειδική στρατιωτική επιχείρηση στο έδαφος της Ουκρανίας».

Νωρίτερα, το δημοσίευμά μας ανέφερε ότι η Roskomnadzor, η Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εποπτεία των Επικοινωνιών, της Τεχνολογίας Πληροφορικής και των Μαζικών Επικοινωνιών, απογειώθηκε και αποκλεισμένες ιστοσελίδες του Euronews, το κορυφαίο διεθνές ειδησεογραφικό κανάλι της Ευρώπης, για την κάλυψη της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. Σε απάντηση, η δημοσίευση εξέδωσε μια δήλωση που αρνήθηκε τους ισχυρισμούς εναντίον της και ζήτησε τη συμμόρφωση με το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ για την ελευθερία των μέσων ενημέρωσης.

Στις 4 Μαρτίου, ο Βλαντιμίρ Πούτιν υπέγραψε το νόμο για τα «ψεύτικα για τον ρωσικό στρατό». Για την παραβίασή του, οι πολίτες της χώρας αντιμετωπίζουν πρόστιμο έως 5 εκατομμύρια ρούβλια ή φυλάκιση έως και 10 ετών. Η διάδοση απομιμήσεων, που είχε σοβαρές συνέπειες, τιμωρείται με φυλάκιση από 10 έως 15 χρόνια.

Έγιναν τροποποιήσεις στον Κώδικα Διοικητικών Αδικημάτων (Κώδικας Διοικητικών Αδικημάτων της Ρωσικής Ομοσπονδίας). Το άρθρο σχετικά με τις “δημόσιες ενέργειες που στοχεύουν στην απαξίωση της χρήσης” του ρωσικού στρατού (άρθρο 20.3.3. του Κώδικα Διοικητικών Αδικημάτων) προβλέπει πρόστιμο για πολίτες έως 100 χιλιάδες ρούβλια, για αξιωματούχους – έως 300 χιλιάδες ρούβλια , για νομικά πρόσωπα – έως ένα εκατομμύριο ρούβλια.

Μετά την ψήφιση αυτού του νόμου, η ρωσική υπηρεσία του BBC σταμάτησε προσωρινά να λειτουργεί. Η Novaya Gazeta ανακοίνωσε την αφαίρεση υλικού για την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Το Bell αποφάσισε να σταματήσει να καλύπτει τη σύγκρουση. Τουλάχιστον 150 δημοσιογράφοι έφυγαν από τη Ρωσία λόγω της εισαγωγής της στρατιωτικής λογοκρισίας, γράφει “Παρόν”.



Source link

Υψηλής ποιότητας δημοσιογραφική εργασία δεν μπορεί να είναι δωρεάν, αλλιώς γίνεται εξαρτάται από τις αρχές ή τους ολιγάρχες.
Ο ιστότοπός μας χρηματοδοτείται αποκλειστικά από χρήματα διαφήμισης.
Απενεργοποιήστε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων για να συνεχίσετε να διαβάζετε τις ειδήσεις.
Με εκτίμηση, συντάκτες