Pfizer: η πρώτη περίπτωση περικαρδίτιδας στην Ελλάδα μετά τον εμβολιασμό

Τη Δευτέρα 17 Μαΐου, ο ασθενής που έλαβε τη δεύτερη δόση εμβολίου Pfizer διαγνώστηκε με καρδιακή επιπλοκή.

Ένα περιστατικό περικαρδίτιδας, το οποίο εμφανίστηκε λίγο μετά τον εμβολιασμό του Pfizer, αναφέρθηκε επίσημα στην Ελλάδα. Ένας ασθενής παρουσίασε στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του Κέντρου Καρδιοχειρουργικής του Ωνάση με σοβαρή υποκείμενη ιατρική πάθηση και οξύ πόνο στο στήθος. Ο ασθενής έλαβε δεύτερη δόση εμβολίου Pfizer / BioNTech τη Δευτέρα.

Σύμφωνα με ένα μήνυμα που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό κοινωνικών μέσων, το βράδυ της 17ης Μαΐου, ένιωσε αδιαθεσία και την επόμενη μέρα εμφάνισε υψηλό πυρετό και σοβαρό πόνο στην περιοχή της καρδιάς της.

Στην ανάρτησή της, η γυναίκα γράφει, μεταξύ άλλων: «Τη Δευτέρα 17 Μαΐου στις 15:00, έλαβα τη δεύτερη δόση του εμβολίου # covid-19. Την ίδια νύχτα ένιωσα αδιαθεσία … Το επόμενο πρωί η θερμοκρασία μου αυξήθηκε και έφτασε τους 38 ° C, αλλά το κύριο σύμπτωμα ήταν ότι από τις 4:00 μ.μ. έως τις 11:30 μ.μ., όταν κοιμήθηκα, είχα απίστευτο πόνο στη μέση Το στήθος μου. Ήταν τόσο δυνατή που νόμιζα ότι έκανα καρδιακή προσβολή !!! Τότε αποφάσισα ότι το στομάχι μου με ενοχλούσε (γιατί στις οδηγίες που μου έδωσαν, αυτό αναφέρεται ως συχνό σύμπτωμα).

Πήρα το χάπι και προσπάθησα να κοιμηθώ ξανά. Το πρωί ξύπνησα σε πολύ καλύτερη κατάσταση, ο έντονος πόνος υποχώρησε, αλλά ένιωσα ακόμα πόνο με κάθε αναπνοή …

Στο τέλος, έφτασα στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης στο Ωνάση για να δοκιμάσω και να μάθω τι μου πήγε στραβά. Το αποτέλεσμα ήρθε ως έκπληξη για όλους μας … Περικαρδίτιδα. “





Source link

Υψηλής ποιότητας δημοσιογραφική εργασία δεν μπορεί να είναι δωρεάν, αλλιώς γίνεται εξαρτάται από τις αρχές ή τους ολιγάρχες.
Ο ιστότοπός μας χρηματοδοτείται αποκλειστικά από χρήματα διαφήμισης.
Απενεργοποιήστε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων για να συνεχίσετε να διαβάζετε τις ειδήσεις.
Με εκτίμηση, συντάκτες